Eerste reisverslag uit Seminyak/Bali

3 september 2011 - Seminyak, Indonesië

Lieve mensen,

Hier dan mijn eerste reisverslag:

Zoals velen van jullie wel weten ben ik op donderdag 1 september vertrokken naar Bali. Jammer dat Hetty nog niet is meegereisd, maar aan de andere kant kwam dat deze keer goed uit. De meeste van jullie weten waarschijnlijk wel dat ze de afgelopen 3 weken zo’n 11 dagen in het ziekenhuis heeft gelegen met een gescheurde blindedarm. Gelukkig is zij afgelopen donderdag weer thuisgekomen. Hetty heeft nu 4 weken om hiervan bij te komen, want dan komt zij ook naar Bali.

De vlucht ging erg voorspoedig mag ik wel zeggen, en na een vlucht van in totaal 14 uur met een korte stop in Singapore ben ik dus veilig en wel geland op Bali. Vlucht van Amsterdam-Singapore is 12 uur vliegen, en de vlucht Singapore-Denpasar nog eens 2 uur. Kreeg op de een of andere manier een stoel met wat meer beenruimte dus dat was erg fijn.

Ik heb vandaag de ouders ontmoet van Rio en heb een afspraak gemaakt om Rio over 4 weken op school te bezoeken. Zij waren erg blij mij weer te zien. Rio is het enige kind dat wij sponsoren in Seminyak. Dit gezin ken ik al vanaf 2000. Zijn moeder was toen in verwachting van Rio. Ze hebben in totaal 3 kinderen: 2 oudere meisjes en dan Rio.

Morgen vertrek ik naar Lovina. Daar zitten heel veel kinderen die wij met z’n allen sponsoren. Vanuit Lovina ga ik jullie op de hoogte houden hoe het met de kinderen gaat. Vanuit Lovina ga ik ook naar Pancasari waar we ook op 3 scholen actief zijn.

Vanuit een warm Bali zeg ik maar “Sampai Jumpa”

Tjeerd

1. Gwennie:
    3 september 2011
    Fijn dat de reis goed is gegaan en nu maar duimen dat Hetty straks weer gezond en wel met jou kan meegenieten!
  2. Willy Hingst:
    4 september 2011
    Gelukkig goed aangekomen Tjeerd en hopelijk kan Hetty zich straks bij je voegen.
    Ik hoop dat je een fijne tijd hebt op Bali en met eigen ogen kunt zien dat al jullie inzet het mogelijk maakt dat heel veel jongens en meisjes een betere toekomst tegemoet kunnen gaan
    Hartelijke groet
    Willy
  3. Pien:
    Hallo Tjeerd.

Fijn dat je een goede reis heb gehad, en natuurlijk zal je de komende tijd zal je veel zien en ondernemen.

Lieve groet, Pien en natuurlijk Annie & Han
  4. Sjouk:
    4 september 2011
    Hai Tjeerd, Fijn dat je reis goed is gegaan. Hoorde van moeder dat het met Hetty goed gaat. Groetjes, Rien en Sjouk.
  5. Jan Henk & Inèz:
    Hallo Tjeerd,

Fijn dat Hetty uit het ziekenhuis is en dat ze nu lekker kan bijkomen. Over 4 weken heeft ze nog een flinke reis voor de boeg. We hopen dat je/jullie een fijne tijd op Bali hebben maar vooral ook een vruchtbare tijd.
    Warme groetjes,
    Jan Henk & Inèz
  6. Willy Bos:
    Hee Tjeerd,

Turbulente start van jullie reis, maar dat komt straks allemaal weer goed! ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!
    groetjes, Willy
  7. ineke en hennie:
    hoi tjeerd,
    als nieuwkomers in jullie organisatie vinden we deze persoonlijke berichten prachtig. We hopen dat het goed gaat met Hetty en dat jij nu, en later jullie samen een prachtige zinvolle reis hebben. We zijn benieuwd naar jullie ontmoetingen en ervaringen.
    groetjes van hennie en ineke
  8. Jan:
    4 september 2011
    Ha die Tjeerd, we gaan jou volgen hoor het komende halfjaar. En Hetty is volgens mij weer helemaal OK.
    Geen idee wanneer je daar op bezoek gaat maar vergeten jullie "onze" Kadek (Dwi Utari) niet de groeten te doen?

Groeten van Jan en Jolanda
  9. wilma wortel:
    Hoi Tjeerd,

Fijn om jullie te volgen, in eerste instantie jou.
    Probeer je ook een klein beetje aan jezelf te denken.!!!
    Je bent zo met je sponser familie`s in de weer,dat je misschien vergeet te genieten.
    Heel veel succes met alles en we blijven jullie volgen.
    Groetjes van jan en wilma uit hilversum.
  10. Deborah:
    5 september 2011
    Heey Tjeerd,
    Fijn dat je goed bent aangekomen! Met het huidige Nederlandse herfstweer voel ik toch lichtelijke jaloezie en aandrang weer weg te gaan.. Veel succes maar ook vooral plezier de komende tijd!
    Liefs,
    Deborah