Welkom!

11 juni 2011

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. Sjouk:
    19 augustus 2011
    Vind het leuk om jullie verslagen te lezen. En reis in gedachten met jullie mee. Liefs, Sjouk.
  2. Damian:
    31 augustus 2011
    Beste Tjeerd en Hetty,

Ik wens jullie het allesbeste en mooiste toe op jullie reis. Helaas kon ik er op de receptie niet bij zijn, de avondploeg moest namelijk gewoon werken. Ook is het er helaas niet van gekomen nog wat af te spreken, maar dat komt over een half jaar vast nog wel! Geniet ervan en ik zal je/jullie blog blijven volgen! Safe travels!!

Groetjes, Damian & Quinda
  3. Grace:
    2 september 2011
    Hoi Tjeerd en Hetty,

Leuk dat ik van jullie een berichtje heb ontvangen. Tjeerd, ik was op vakantie in het natte Frankrijk toen jij voor de laatste keer bij ons op kantoor kwam. Ben benieuwd naar jullie avonturen op het mooie eiland Bali.