Verslag van onze reis naar Costa Rica

18 februari 2014 - Amsterdam, Nederland

Vandaag 18 februari zijn wij vertrokken voor een reis van 3 weken naar midden Amerika te weten COSTA RICA. De vlucht naar New York vertrok mooi op tijd en er was haast geen turbulentie.Na bijna 8 uur vliegen zijn wij nu in New york aangekomen, en na een uur of anderhalf lukte het ons toch om weer bij onze vlucht te komen naar CR. Het blijft ons toch steeds verbazen dat je na aankomst op het vliegveld door customs moet, je bagagge moet ophalen, weer inleveren en dan weer in de rij om er weer in te mogen. Wij waren blij dat wij mooi op tijd bij onze gate waren aangekomen.

Daar stond een Duits stel, en de jongedame was erg over haar toeren. Zij vroeg aan ons of wij een dag later naar CR wilde vliegen, en de beloning voor ons was dat wij per persoon een voucher kregen van 600 dollar met een gratis taxi naar ons hotel en een gratis overnachting in een hotel dichtbij het JFK airport. En voor 1 persoon een business ticket naar CR. Waar denken jullie waar wij nu zijn? Ja in het Raddisson hotel in New York. Wij vliegen dus nu gratis naar CR.........

morgen hebben wij dus tickets naar CR en komen precies 24 uur later aan.

Jullie liggen op dit moment lekker te slapen in Nederland en wij gaan zo eerst nog even wat eten. Slaap lekker en ons volgende reisverslag komt uit Costa Rica.

Hasta la proxima

Hetty  en Tjeerd

1. Gwennie:
    19 februari 2014
    Tjee... wat was de reden dat ze zo over haar toeren was?? Toch niets ernstigs hoop ik... Jullie hebben geluk dus! Veel plezier!!
  2. Harm:
    19 februari 2014
    Wat een geluk, veel plezier groetjes H&M
  3. Ans de Vijlder-Hennephof:
    19 februari 2014
    Dat is een leuk begin van de vakantie. Nachtje New York en geld toe!
  4. Simone:
    19 februari 2014
    Echt iets voor jullie! Gewoon openminded zijn. Houd ik van! Veel plezier daar! PS....Ik heb gewonnen! Duo heeft geen ontslagvergunning voor me gekregen! Ben zooooo blij....
  5. Tjeer:
    19 februari 2014
    Het duitse stel was al op zaterdag vertrokken, en door verschillende oorzaken waren zij weer op een standby list geplaatst. Als zij dus niemand zouden vinden die een dag later wilden vliegen, zouden zij dus nog langer in NY moeten blijven. Ze was zo over haar toeren dat Hetty en ik er niet al te lang over hebben nagedacht om een dag later naar CR te vliegen. Als je je dan ook bedenkt dat wij voor het ticket naar CR 600 dollar hebben betaald per persoon vliegen wij dus nu eigenlijk voor niets.
  6. Eveline:
    Zo, bofkonten, mooi mee gepikt! Veel plezier! Eveline
  7. Sjouk:
    19 februari 2014
    Wat goed "boffers" veel plezier verder volg ik jullie.
    Liefs, Sjouk
  8. Anneloes:
    Wauw haha....
    zielig voor haar. Maar heerlijk voor jullie.
    Heel veel plezier.
    xxx
  9. Irene:
    20 februari 2014
    Nou zeg?! Dat is nog eens geluk hebben! Hebben jullie nog iets leuks kunnen doen in the big apple? Fijne reis verder!
  10. Hans:
    20 februari 2014
    Wat een belevenis, echt iets voor jullie als "globentrotters".nog veel plezier en we zien uit naar het volgende verslag.
  11. Margot:
    21 februari 2014
    Ha die Tjeerd en Hetty,
    Wat een vreselijk saai leven hebben wij? Een hele fijne tijd gewenst in CR, via de blog reis ik gezellig met jullie mee. Groet vanuit nog even Israel voor mij.