Las Vegas,Lake Tahoe en Yosemite.

9 mei 2013 - Three Rivers, California, Verenigde Staten

Hier weer even een korte update van onze reis naar California.in het vorige verslag maakte ik al melding van ons plan om naar Las Vegas te vliegen. Dit was niet op zondag maar op maandagmorgen. Om 4 uur zaten wij al in de auto om naar het vliegveld gebracht te worden door Raymond en Denise. Rond de klok van 9.00 liepen wij ons hotel in LV binnen, waar wij gelukkig meteen de sleutel van onze kamer kregen. Wij hebben 3 nachten in Le Mirage geslapen. Wat een gekke stad is dit  zeg. Het is allemaal glitter en glamour, maar intussen is er ook grote armoede in deze stad. Overal staan gokkasten en er wordt dus erg veel geld vergokt. Ik vind het wel leuk om even mee te doen, maar Hetty houdt er echt niet van. Niets gewonnen maar belangrijker, ook  niets verloren. Dinsdagavond zijn wij naar een optreden van de Beatles geweest in Planet Hollywood. ( imitatie show)Erg leuk om dit mee te maken. Op woensdag hebben wij een dagtrip naar de Hoover dam gemaakt met de bus, en daarna door naar de Grand Canyon. Hier hebben wij met een helicopter door de canyon gevlogen. Wat een GEWELDIGE ervaring was dit. Ook nog met de boot over de Colorado rivier gevaren. Op donderdag weer vertrokken naar Benicia. Afgelopen vrijdagzijn wij met de auto en familie naar Lake Tahoe gereden waar wij in een prachtig hotel hebben geslapen, dankzij Raymond en Denise, waarvoor onze hartelijke dank. Hier was het weer tegengesteld aan het weer in LasVegas of Benicia. Het was er koud en ook hebben we nog een sneeuwbui meegemaakt. Maandag zijn wij naar Yosemite gereden. dit is een van de mooiste natuur parken van California, waar veel watervallen te bewonderen zijn. ook hier wat regen en erg veel mist. 2 maal naar Glacier point gereden voor het uitzicht. hiervandaan kijk je van grote hoogte de vallei in, met Half Dome als grote blikvanger. Op donderdag( vandaag) zijn wij naar three rivers gereden om morgen naar  het Seqouia natonal park te gaan.