Benicia

28 april 2013 - Amsterdam, Nederland

Hier ons eerste reisverslag.

Onze vlucht uit Amsterdam had een vertraging van 45 minuten, maar al met al kwamen wij 20 minuten later dan gepland aan in San Fracisco. Het duurde alleen 2 uur om het land zelf in te komen. Waar een groot land ERG klein in kan zijn. Raymond en Denise stonden ons gelukkig op te wachten. Na het eten zijn wij naar mijn zus Willy gegaan om alle foto's af te geven. De volgende dag zijn wij naar Costco gegaan. Dit is een erg grote winkel, zoiets als de Makro in Nederland. In de middag met de auto van Denise naar Louise en Tim gereden. Het was leuk en gezellig om Arrynn ( dochter) weer te ontmoeten. Heerlijk gegeten bij de mexicaan, en toen weer terug naar Benicia.

Zaterdag zijn wij met Eveline en Rob naar Napa valley gereden, en ook daar hebben wij heerlijk geluncht in Ruterford grill. Toen naar de winery gereden om wijn te proeven. Morgen, zondag, vertrekken wij met het vliegtuig naar Las Vegas.

1. Alita:
    29 april 2013
    Geniet ervan lieverds. Kussss vanuit Bali.
  2. Thea:
    29 april 2013
    Zo te zien is het heel lekker weer daar! Prima, geniet ervan en zeker in Vegas en de Grand Canyon. Liefs, Thea
  3. Eveline:
    Lieve Hetty en Tjeerd,
    Was te laat om jullie een goeie reis te wensen! Maar de start is al geweldig getuige verslag en foto's! De wereld is mooi! Heel veel plezier. Liefs, Eveline en Flip
  4. Anneloes:
    Hey pap en hetty

Ziet er goed uit.
    Have fun en veel geluk in vega's

Xxx
  5. Deborah:
    29 april 2013
    Oh, vakantie & lekker rondreizen - ik zou graag met jullie willen ruilen! Mooie foto's :-)
  6. Willy Bos:
    Hallo Tjeerd en Hetty,

Het ziet er weer super uit, fijn om met elkaar te reizen!
    Wij gaan morgen voor een week naar Rome, ook lekker!
    groeten, Willy
  7. Hans:
    30 april 2013
    Hallo Hetty en Tjeerd,

Leuk om jullie reisverslag weer te lezen. Veel succes in Las Vegas. Bij ons is Willem-ALEXANDER nu konig. En we lekkere dag vrij. Groeten en veel plezier
  8. Olga:
    1 mei 2013
    Ik heb de foto's gezien en de familie ik hoop dat alles met de familie goed gaat en natuurlyk met jou en hetty geniet er maar van een dikke kus voor allemaal xxxxxxxxxxxxxx.
  9. Jan:
    2 mei 2013
    Wel een echt Amerikaans verhaal hoor. Het eerste wat je gaat doen is winkelen. Whatever, zo helpen we de wereld ecomomie er weer bovenop :-)
    Geniet er maar goed van. Ben benieuwd naar het vervolg verhaal.
    Groetjes
    jan